مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:152021-11-30سياسي

برخورد قانونی در انتظار متعدیان به حقوق زندانیان


رییس کل دادگستری استان مرکزی به همراه رییس کل زندانهای استان، رییس دادگستری و دادستان ساوه و جمع دیگری از مسئولان قضایی با حضور در زندان ساوه از یک زندانی گلایه مند دلجویی کرد.

- حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی سه شنبه نهم آذرماه در جریان بازدید از زندان ساوه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور در زندان و ملاقات با زندانیان علاوه بر اینکه یک وظیفه شرعی و اخلاقی به شمار می رود، تکلیفی است که از سوی ریاست قوه قضاییه برای گره گشایی و حل مشکلات زندانیان به دادگستری های سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی با اشاره به گلایه و شکایت یکی از زندانیان شهرستان ساوه گفت: در جریان بازدید از زندان ساوه با یکی از زندانیان که از نحوه رفتار و برخورد مدیران زندان گلایه مند بود دیدار و گفتگو بعمل آمد و پس از دلجویی و تفقد نگرانی او برطرف و رضایتمندی خود را از مجموعه زندان اعلام کرد هرچند در چند روز گذشته رییس دادگستری و دادستان شهرستان نیز از او دلجویی کرده بودند.

او با اشاره به تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر رعایت حقوق شهروندی در داخل و خارج از زندان گفت: دستورالعمل مکتوب و مفصلی در این خصوص صادر شده و چنانچه به حقوق شهروندی و حقوق زندانیان تعدی شود، قانون فصل الخطاب است و از جنبه عمومی و یا با نظر شاکی برخورد صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی در انتظار متعدیان به حقوق زندانیان

برخورد قانونی در انتظار متعدیان به حقوق زندانیان