مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 14:002021-11-30اقتصادي

استان سمنان چقدر سرمایه در گردش نیاز دارد؟


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: سرمایه در گردش موردنیاز این استان با توجه به ارزش 23 هزار میلیارد تومانی تولیدات استان، حدود چهار هزار میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بعدازظهر امروز درکمیسیون تبصره 18 در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: سرمایه در گردش موردنیاز در استان سمنان با توجه به ارزش 23 هزار میلیارد تومانی تولیدات استان، بالغ بر 30 درصد این عدد و حدود چهار هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود و اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در مرحله نخست تنظیم جدول شیوه نامه تبصره 18 هستند و ضرورت دارد، طی یک هفته نقص های موجود در تحقق این امر را احصا کنند و در اختیار اداره کل اقتصاد و دارایی استان قرار دهند تا به فرآیند اجرایی این امر دست یابیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عنوان کرد: باید تلاش کرد تا نیاز مرتبط با سرمایه در گردش و همچنین سرمایه ثابت را فراهم آورده تا زمینه اشتغا ل آفرینی در این استان فراهم شود.

شریفی نژاد اضافه کرد: لازم است تا دستگاه های اجرایی استان سمنان، حداکثر به مدت دو هفته آینده، پروژه های مربوطه را شناسایی کنند تا به محض بازگشایی سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان چقدر سرمایه در گردش نیاز دارد؟

استان سمنان چقدر سرمایه در گردش نیاز دارد؟