مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-30سياسي

ایجاد پست قرنطینه بیماران کرونایی در مرزهای شلمچه و چذابه ضروری است


فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: ایجاد پست قرنطینه بیماران کرونایی در مرزهای شلمچه و چذابه الزامی است همچنین تزریق دو نوبت واکسن و ارائه تست پی سی آر منفی دو شرط مهم برای تردد در مرز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت استانداری خوزستان، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان، امروز در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، به موضوع کنترل هوشمند مرزهای خوزستان اشاره کرد و اظهار کرد:در مرزهای استان تنها افرادی اجازه تردد دارند که هر دو دُز واکسن را تزریق کرده و تست پی سی آر منفی 96 ساعت داشته باشند.

وی در خصوص کنترل مرزهای دریایی استان نیز گفت: همچون گذشته باید در 20 مایلی بندرگاه های خوزستان از خدمه کشتی ها تست کرونا گرفته شود ضمن اینکه مکانی برای قرنطینه افراد بیمار باید آماده شود.

حیاتی کنترل مرزهای خوزستان را برای جلوگیری از انتقال سویه جدید ویروس کرونا بسیار مهم دانست و عنوان کرد: تجربه های قبلی ثابت کرده است ویروس کرونا در همه نقاط جهان قابل پخش و انتشار است لذا باید کنترل های بهداشتی را افزایش داد تا دامنه شیوع بیماری کمتر شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: مبنای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در استان طرح مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پست قرنطینه بیماران کرونایی در مرزهای شلمچه و چذابه ضروری است

ایجاد پست قرنطینه بیماران کرونایی در مرزهای شلمچه و چذابه ضروری است