مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-30اقتصادي

افزایش 15 درصدی راندمان آبیاری تحت فشار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، فریبرز عباسی در نشست ستاد آبیاری تحت فشار استان کرمان، با بیان این که در کنار ارتقای کمی آبیاری نوین، - مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی گفت: راندمان آبیاری تحت فشار از 30 درصد به حدود 45 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، فریبرز عباسی در نشست ستاد آبیاری تحت فشار استان کرمان، با بیان این که در کنار ارتقای کمی آبیاری نوین، ارتقای کیفی شیوه اجرا نیز مد نظر است، بیان داشت: حدود 3.

5 دهه توسعه کمی سامانه ها مد نظر بوده و اکنون به کیفیت سامانه ها نیز توجه شده است که کارایی و اثربخشی لازم را داشته باشند.

به گفته وی، برای ارتقای کیفی، برنامه هایی نظیر آموزش جامع و متنوع برای سامانه ها و نظارت بر نگهداری و بهره برداری نیز داریم.

مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: برنامه جامع آموزشی برای مدیران، کارشناسان، شرکت ها شامل 24 شرکت پیمانکار تولد کننده و ارزیاب و بهره برداران پیش بینی شده از ظرفیت مراکز تحقیقاتی- کارشناسان مرکز و .

استفاده می شود و برای اجرای برنامه های آموزشی ابتدا نیازسنجی و بعد اولویت بندی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی راندمان آبیاری تحت فشار

افزایش 15 درصدی راندمان آبیاری تحت فشار