مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-30سياسي

قاضی زاده: مشاورین وزرا، حقوق ایثارگران در دستگاه های خود را پیگیری کنند


یکی از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره اخیر، ایجاد شبکه ای با محوریت فعالیت های مددکاری است تا مشکلات ایثارگران احصا شود و به اطلاع دستگاه های مسؤول برسد تا موضوع پیگیری و برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران روز سه شنبه 9 آذرماه با حضور جمعی از مشاوران وزرا، مشاوران استانداران و مشاوران شبکه اقتصادی کشور در امور ایثارگران به ریاست معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در باشگاه بانک ملی برگزار شد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران تنها دستگاه مسؤول در حوزه ایثار و شهادت نیست، ابراز داشت: بنیاد وظیفه دارد، تلاش کند تا مسؤولیت سایر دستگاه ها و نهادها در قبال ایثارگران به فعلیت و عمل تبدیل شود.

خوشبختانه ظرفیت های بسیار با موضوع شهدای هر استان اشاره کرد.

قاضی زاده بیان داشت: شبکه مشاورین امور ایثارگران همچنین باید به خوبی از ظرفیت های مردمی و گروه های جهادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

در ادامه محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین همراهی مشاور امور ایثارگران وزارت کشور، قاسم علی اکبری مشاور ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده: مشاورین وزرا، حقوق ایثارگران در دستگاه های خود را پیگیری کنند

قاضی زاده: مشاورین وزرا، حقوق ایثارگران در دستگاه های خود را پیگیری کنند