مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-30سياسي

توسعه صنعت و تبادلات گردشگری محور گفت وگوی رییس جمهور ایران و پاکستان


سفیر پاکستان در ایران با اشاره به دیدار رییس جمهوری ایران و پاکستان در عشق آباد گفت: گسترش صنعت گردشگری و توسعه تبادلات گردشگری یکی از محورهای گفت وگوی رییس جمهور ایران و پاکستان در دیدار عشق آباد بوده است.

- ایسنا/خراسان رضوی سفیر پاکستان در ایران با اشاره به دیدار رییس جمهوری ایران و پاکستان در عشق آباد گفت: گسترش صنعت گردشگری و توسعه تبادلات گردشگری یکی از محورهای گفت وگوی رییس جمهور ایران و پاکستان در دیدار عشق آباد بوده است.

رحیم حیات قریشی در حاشیه بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی آرامگاه فردوسی با بیان این مطلب اظهار کرد: باعث افتخار است که این فرصت فراهم شد تا به آرامگاه فردوسی آمده و به فردوسی به عنوان بزرگ ترین شاعر ایرانی که بسیار به احیای زبان فارسی کمک کرده، ادای احترام کنم.

وی اضافه کرد: شاهنامه به زبان های زنده دنیا از جمله اردو ترجمه شده است، در دوران کودکی شاهنامه می خواندم و مطالعه می کردم و از آن لذت می بردم.

سفیر پاکستان در ایران با بیان این‎که ایران یکی از بزرگ‎ترین و زیبا‎ترین کشورهای دنیاست که دیدنی های زیادی دارد، افزود: فرهنگ، سنت ها، آداب و غذا جزء جاذبه های دیدنی این کشور است.

حیات قریشی با بیان این که شهر مشهد دیدنی های زیادی برای گردشگران خارجی دارد، تصریح کرد: مشهد دومین شهر بزرگ و یکی از زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعت و تبادلات گردشگری محور گفت وگوی رییس جمهور ایران و پاکستان

توسعه صنعت و تبادلات گردشگری محور گفت وگوی رییس جمهور ایران و پاکستان