مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-30اجتماعي

غربالگری رایگان ایدز به در جنوب تهران


به مناسبت روز جهانی مبارزه با ایدز، تیم آموزشی و غربالگری ایدز با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه به مدت سه روز در منطقه 19 مستقر می شوند.

- ، مهدی هدایت شهردار منطقه 19 با تأکید بر اهمیت آموزش و نقش آن در پیشگیری از بیماری ایدز گفت: در همین راستا خدمات سلامت محور ایدز بصورت رایگان و با مشارکت انجمن احیای ارزش ها به مناسبت روز جهانی مبارزه با ایدز به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی افزود: با در نظر گرفتن مؤلفه هایی نظیر محلات آسیب پذیر و تردد بیشتر شهروندان، تیم خدمات غربالگری و مشاوره ایدز جنب مترو عبدل آباد، مترو آزادگان و خلازیر (جنب سرای محله شهید کاظمی) به ترتیب در روزهای نهم، سیزدهم و چهاردهم آذر ماه مستقر خواهد شد.

هدایت همچنین از ارائه آموزش های پیشگیرانه به کارگران خدوم خدمات شهری خبر داد و مطرح کرد: با توجه به در معرض قرار گرفتن کارگران خدمات شهری با زباله ها و ضرورت ارائه آموزش های لازم برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری ایدز، برنامه های آموزشی و غربالگری با مشارکت مرکز بهداشت جنوب تهران در مراکز اسکان کارگری اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه 19 خاطرنشان کرد: به مناسبت این روز جهانی مراکز رایگان مشاوره رفتاری نیز در زمینه اطلاع رسانی درخصوص بیماری ایدز فعال می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری رایگان ایدز به در جنوب تهران

غربالگری رایگان ایدز به در جنوب تهران