مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:552021-11-30سياسي

آغاز کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی از فردا


کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی، 10 و 11 آذرماه به همت گروه زیست شناسی دانشگاه یزد و با همکاری انجمن ژنتیک ایران با مشارکت دانشگاه های آلگاروی پرتغال و سچینوف روسیه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود تولایی، رییس انجمن ژنتیک ایران با بیان این که ژنتیک مولکولی، ژنتیک بالینی، سلول های بنیادی، بیوانفورماتیک، تشخیص و مشاوره ژنتیک و فارماکوژنومیکس محورهای فرعی این کنفرانس را تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی با هدف گرد هم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، پژوهشگران و دانشجویان داخل و خارج کشور برای تبادل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه های ژنتیک و ژنومیک انسانی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این کنفرانس همچنین یک بستر میان رشته ای ویژه برای محققان، پزشکان و دانشجویان جهت ارائه و بحث در مورد جدیدترین نوآوری ها، روندها، نگرانی ها و همچنین چالش های عملی موجود و راه حل های پذیرفته شده در زمینه های ژنتیک انسانی و ژنومیک را فراهم می کند.

دکتر تولایی با اشاره به ارائه یافته های تحقیقات بنیادی، کاربردی، تجربی و آزمایشگاهی در تمام زمینه های ژنتیک انسانی و ژنومیک در این کنفرانس تصریح کرد: حضور عموم اساتید، محققان، دانشجویان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی از فردا

آغاز کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی از فردا