مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-30اجتماعي

تزریق 26 هزار دوز واکسن کرونا به شهروندان تهرانی


سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از ابتدای پویش «تهران دوباره جان می گیرد» تا کنون، بیش از 26 هزار دوز واکسن به شهروندان تزریق شده است.

- سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از ابتدای پویش تهران دوباره جان می گیرد تا کنون، بیش از 26 هزار دوز واکسن به شهروندان تزریق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرد و گفت: برنامه جامعی متشکل از 3 سرفصل (خدمات بهداشتی و درمانی، فاصله گذاری هوشمند فیزیکی و خدمات و حمایت اجتماعی) در 140 بند تدوین و تصویب شد و رویکردهای محله محوری و مشارکت مردمی، دسترسی مردم به خدمات شهری با در نظر گرفتن نزدیک ترین نقطه ممکن و اولویت مناطق محروم، کمتر برخوردار و حاشیه شهر، در این برنامه مدون در شهرداری تهران در قالب این برنامه پیش بینی شد.

وی گفت: با فعال سازی ستاد مدیریت بحران کرونای شهرداری تهران و تعیین رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به عنوان جانشین شهردار در این ستاد، فرماندهی واحد و یکپارچه رخ داد و همه ظرفیت های شهرداری بسیج شدند تا فاز نخست این برنامه، یعنی افزایش ظرفیت واکسیناسیون در تهران را اجرایی کنند.

نصیری یادآور شد: با استفاده از ظرفیت شهرداری تهران 14 مرکز تزریق (شهر واکسن) ثابت، مرکز 4 خودرویی و 10 واحد سیار (خودروی ون) افتتاح شد و در مجموع در این 28 شهر واکسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 26 هزار دوز واکسن کرونا به شهروندان تهرانی

تزریق 26 هزار دوز واکسن کرونا به شهروندان تهرانی