مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-30اقتصادي

124 طرح تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه 124 طرح تولیدی تسهیلات رونق تولید دریافت می کنند، گفت: این تسهیلات باعث فراهم شدن 231 فرصت شغلی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شریفی نژاد بعدازظهر سه شنبه در سیصد و بیست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه با موافقت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان 124 طرح تولیدی تسهیلات رونق تولید دریافت می کنند، ابراز داشت: به این واحدها در مجموع 309 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود تا بتوانند نقش مهمی در رونق اقتصادی استان و کشور ایفا کنند.

وی بابیان اینکه پرداخت این تسهیلات 231 فرصت شغلی را در استان سمنان فراهم می کند، افزود: در واقع یکی از اهداف پرداخت تسهیلات رونق تولید نیز کمک به بهبود اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران است که توانسته ایم در طی این جلسات آن را محقق کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه تزریق نقدینگی باید به موقع به سیستم تولید انجام شود تا پروسه آن به حداقل زمان ممکن کاهش یابد، ابراز داشت: ستاد تسهیل در سال جاری رویکرد خود را به سمت اجرای صددرصدی مصوبات تغییر داده است که یکی از آن ها همین موضوع نقدینگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

124 طرح تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می کنند

124 طرح تولیدی استان سمنان تسهیلات دریافت می کنند