مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-30سياسي

آماده همکاری در نشر کتب مرجع دینی مراکز دینی و دانشگاهی هستیم


حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور دردیدار با مجید جان، نماینده دینی سفارت ترکیه در تهران اظهار داشت: این سازمان برای همکاری های همه جانبه به خصوص در ترجمه و نشر کتب مرجع دینی آمادگی دارد.

- ، مجید جان در دیدار رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان اینکه عناصر تکفیری تصویری نادرست از اسلام در برابر دنیا ارائه کرده اند، خواستار همکاری جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در مبارزه با اسلام هراسی شد.

مجید جان، نماینده دینی سفارت ترکیه در تهران به منظور گسترش روابط فرهنگی و دینی ترکیه و جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام ایمانی پور در سخنان آغازین خود، به روابط نزدیک و همکاری ثمربخش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سازمان امور دیانت ترکیه در زمینه های مختلف فرهنگی و دینی اشاره کرد و افزود: همکاری های دو سازمان در عرصه بین المللی دارای اهمیت ویژه ای است و ما باید برای تعمیق این روابط تلاش کنیم.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: سازمان امور دیانت ترکیه نقش مهمی در معرفی و ترویج معارف اسلامی و ارتقای سطح معنوی ترکیه و کشورهای حوزه بالکان و همچنین، استعدادیابی پژوهشگران و مبلغین در ترکیه و دیگر کشورها منطبق بر نیازهای فکری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده همکاری در نشر کتب مرجع دینی مراکز دینی و دانشگاهی هستیم

آماده همکاری در نشر کتب مرجع دینی مراکز دینی و دانشگاهی هستیم