مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-30اقتصادي

حمایت سازمان بورس از الکترونیکی شدن فعالیت سبدگردان ها


مدیر نهادهای مالی سازمان بورس از حمایت کامل سازمان بورس برای الکترونیکی شدن فعالیت سبدگردان ها در بورس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی گروه اقتصادی خبرگزاری فارس به جزیره کیش، میثم فدایی امروز در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در مراسم رونمایی از یکی از ابزارهای مالی، اظهار داشت: سازمان بورس حمایت کامل و تشویق های مختلف برای اینکه فعالیت سبدگردان ها به سمت الکترونیکی شدن حرکت کند انجام می دهد، در حال حاضر 7 هزار سبد خرد در بین سبدگردان های بورس وجود دارد که صدور و ابطال کدهای PRX به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی همچنین گفت: برنامه سال آینده سازمان بورس حمایت از سوپرمارکت های مالی است که این تجربه موفق در برخی کارگزاری ها انجام شده است و سوپرمارکت های مالی به صورت آنلاین به ارائه مجموعه ای از خدمات متنوع بازار سرمایه می پردازند.

به گفته مدیر نهادهای مالی سازمان بورس، پلتفرم هایی در بازار وجود دارد که می تواند مجموعه ای از خدمات پیشرفته در بازار سرمایه ارائه کند و رویکرد سازمان هم تنوع این ابزارها و خدمات است.

فدایی با ذکر خاطره ای از مرحوم سیدعباس موسویان گفت: آن مرحوم می گفت رویکرد شارع در معاملات یک رویکرد امضایی است و معاملات رایج را تأیید می کند، وظیفه سازمان بورس ایجاد بستر برای فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان بورس از الکترونیکی شدن فعالیت سبدگردان ها

حمایت سازمان بورس از الکترونیکی شدن فعالیت سبدگردان ها