مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-30اقتصادي

دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور


رییس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در مورد دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور گفت: مهمترین دلیل عدم اعتماد مردم به بیمه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از کیش، در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بیمه و بانک سردار نجفی رییس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح اظهارداشت: یکی از دلایل اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشور ما پایین است این است که مردم اعتماد زیادی به بیمه ندارند و در فرهنگ ما حوادث و عواقب منفی انکار می شود و فرهنگ ما به گونه ای است که مرگ را همیشه برای همسایه می دانند.

وی گفت: ما به عنوان بیمه کوثر که زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح است باید آسیب شناسی کنیم و اعتماد مردم به بیمه را جلب کنیم.

سردار نجفی گفت: بسیاری از مردم اعتقاد دارند که شرکت های بیمه خسارت را گفت: چینی ها در کمربند مرکزی آفریقا ابتدا از طریق خدمات عام المنفعه برای مردم گرفتار بیماری ایدز انجام دادند و سپس بدون هیچ تبلیغی همه کارهای سرمایه گذاری در آن منطقه را بر عهده گرفتند بنابراین با انجام کارهای عام المنفعه می توانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و بزرگ ترین تبلیغ برای یک شرکت بیمه ای انجام کار عام المنفعه به نفع مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور

دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور