مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-30سياسي

شرایط واکسیناسیون سیار در مناطق حاشیه نشین و روستاها فراهم شود


استاندار کردستان بر فراهم سازی شرایط واکسیناسیون سیار به ویژه برای مناطق حاشیه نشین و روستاها تاکید کرد و گفت: هرجا که مقاومتی علیه واکسیناسیون شکل گرفته نیازمند فرهنگسازی و روشنگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا بعد از ظهر امروز در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای کردستان اظهار کرد: تشکل های مردمی و نهادهایی مانند در کردستان تقدیر کرد و گفت: استان در ارزیابی های ستاد ملی مقابله با کرونا همواره جایگاه مطلوبی داشته است اما بالا بودن تعداد افراد واکسن نزده از متوسط کشوری، بر روی خدمات انجام گرفته تاثیر منفی خواهد داشت.

زارعی.

کوشا اضافه کرد: مراکز تجمیعی واکسیناسیون علیه کرونا در استان تا پایان واکسیناسیون کامل باید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی باشد.

وی بر فراهم سازی شرایط واکسیناسیون سیار به ویژه برای مناطق حاشیه نشین و روستاها تاکید کرد و گفت: هرجا که مقاومتی علیه واکسیناسیون شکل گرفته نیازمند فرهنگ سازی و روشنگری است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که تامین سلامت آحاد مردم از سیاست های کلی دولت است، ایجاد مقاومت اجتماعی و ترویج واکسن هراسی از هیچکس قابل قبول نیست.

زارعی کوشا از روحانیون و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خواست تا نسبت به اصلاح ذهنیت های منفی علیه واکسیناسیون با بهره گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط واکسیناسیون سیار در مناطق حاشیه نشین و روستاها فراهم شود

شرایط واکسیناسیون سیار در مناطق حاشیه نشین و روستاها فراهم شود