مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-30اقتصادي

طراحی، ساخت و تولید باتری پک جهت بکارگیری در خودروهای برقی


برای اولین بار در ایران، شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) توانست فرآیند پکینگ سلول های باتری مورد نیاز جهت تامین انرژی خودروهای برقی را بومی سازی نماید.

- برای اولین بار در ایران، شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) توانست فرآیند پکینگ سلول های باتری مورد نیاز جهت تامین انرژی خودروهای برقی را بومی سازی نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام مپنا، این شرکت که فعالیت خود در این زمینه را از سال 1396 آغاز نموده است، تاکنون توانسته به موفقیت های چشمگیری از قبیل تولید اولین باتری پک کف خواب خودرو های برقی (با ظرفیت 6/48 کیلو وات ساعت) و بزرگترین باتری پک توان بالای اتوبوس برقی در ایران (با ظرفیت 318 کیلو وات ساعت) دست یابد.

لازم به ذکر است که تمامی مراحل طراحی، ساخت، تولید و تست این باتری ها توسط مهندسین و متخصصین داخلی و در شرکت مکو صورت می پذیرد.

پک های باتری ساخته شده در شرکت مکو قابلیت استفاده در کاربردهای غیرمتحرک مانند سیستم های ذخیره ساز خانگی و صنعتی انرژی و کاربردهای خودرویی را دارا می باشند.

این پک ها، با استفاده از روش های پیشرفته طراحی، شبیه سازی و ساخت مورد تایید شرکت های بزرگ مهندسی و با بکارگیری سلول هایی با هندسه ی پریزماتیک و سیلندری و شیمی های LFP، NMC و NCA با ظرفیت هایی در بازه وسیع (از 4 تا 318 کیلو وات ساعت) و مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی، ساخت و تولید باتری پک جهت بکارگیری در خودروهای برقی

طراحی، ساخت و تولید باتری پک جهت بکارگیری در خودروهای برقی