مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-30سياسي

وسط درگیری حلوا پخش کنید!


نمی دانم تابه حال در صحنه یک درگیری و اغتشاش حضور داشتید یا نه؟ مثلاً در دی96 یا آبان98 در خیابان قدم زدید و دیدید که چه اتفاقاتی می افتد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، البرز پارسی نژاد نوشت: نمی دانم تابه حال در صحنه یک درگیری و اغتشاش حضور داشتید یا نه؟ مثلاً در دی96 یا آبان98 در خیابان قدم زدید و دیدید که چه اتفاقاتی می افتد؟ البته قطعاً ویدئوهای زیادی از آن وقایع را در شبکه های اجتماعی دیدید اما مشکل اینجاست که ویدئو نمی تواند واقعیت صحنه را منتقل کند.

وقتی یک جمع عصبانی در مقابل پلیس ایستاده اند و با کوچکترین تحریکی غلیان می کنند و خشن می شوند؛ وقتی اولین سنگ به سمت مقابل پرتاب می شود و جمعیت هیجان زده همان را تکرار می کند؛ وقتی پلیس مقابله می کند و نتیجه، می شود زدوخورد واقعی و.

.

مثالش فرانسه است؛ ویدئوهای درگیری پلیس با جلیقه زردها را دیده اید؟ آنجا هم خشونت به همین شکل است.

خلاصه در این جور صحنه ها نمی شود حلوا پخش کرد.

گرچه آموزش و توانمندی شخصی پلیس در این زمینه حیاتی است اما وقتی عده ی در طرف مقابل آموزش دیده اند تا از هیجان جمعیت، سوءاستفاده کنند، چه می توان کرد؟ وقتی عده ی یک خیابان را با سطل زباله آتش زده بسته اند باید دقیقاً چه کار کرد؟ بله؛ وقتی عده ای شعار تند می دهند و به رهبر کشور توهین می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسط درگیری حلوا پخش کنید!

وسط درگیری حلوا پخش کنید!