مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-30سياسي

6000 طرح و برنامه توسط ائمه جمعه تهیه شده است


نماینده ولی فقیه در مازندران از تهیه شش هزار طرح و مشکل و ارائه راهکارهایی برای برون رفت از آن توسط ائمه جمعه خبر داد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر سه شنبه در سومین گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران با موضوع مواسات تشکیلاتی، یکی از اهداف تشکیل این جلسه را احیای امر اهل بیت که مصداق آن برگزاری جلسات و گفتگو با یکدیگراست، ذکر کرد و گفت: در سال 57 با پیروزی جمهوری اسلامی، امر بزرگ اهل بیت در این سرزمین اقامه شد و گسترش پیدا کرد.

وی ادامه داد: تداوم انقلاب به باهم بودن همه مسئولان و بیان مشکلات و مسائل کشور، ارائه راهکار و راهبرد و تعامل و کمک برای پیشرفت کشور است.

وی تصریح کرد: ائمه سراسر کشور با احصای مشکلات شهرها و استان خود و ارائه آن به مرکز توانستند نزدیک به شش هزار طرح و مشکل و همچنین راهکارهای برون رفت از آن را در کتابچه ای جمع آوری و تقدیم رییس جمهور کنند و انشالله این طرح ها و مشکلات توسط استاندار نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان اینکه امروز وظیفه سنگینی داریم و آن تبیین و بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب است، افزود: این امر را نه تنها در خطبه ها بلکه با استفاده از هر فرصتی انجام دهیم و باید بدانیم اگر بخواهیم نظامی دینی داشته باشیم دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6000 طرح و برنامه توسط ائمه جمعه تهیه شده است

6000 طرح و برنامه توسط ائمه جمعه تهیه شده است