مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-30اقتصادي

تشکیل ستاد تعیین تکلیف اراضی «ولی آباد» و «صالح آباد» اراک پس از 3 دهه


رییس شورای شهر اراک از تشکیل ستادی برای تعیین تکلیف اراضی ولی آباد و صالح آباد متشکل از شهرداری و شورای شهر، دادستانی، اداره کل راه و شهرسازی و دفتر فنی استانداری خبر داد.

- با اشاره به مشکلات اراضی ولی آباد و صالح آباد اظهار کرد: اراضی ولی آباد و صالح آباد از دهه 70 دچار مشکل هستند و این مشکلات بخشی از آن به خاطر این است که بخشی از زمین های این اراضی در مالکیت دولت و شهرداری است ولی به دلیل اینکه عده ای افراد سودجو این زمین ها را به افراد به فروش رسانند، هم اکنون این زمین ها که در آن ساخت و ساز صورت گرفته، غیر مجاز بوده و برای مالکین آن مشکلاتی را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: از طرفی اراضی ولی آباد و صالح آباد خارج از محدوده شهری شهر اراک است و بر اساس قانون ساخت و ساز و خدمت رسانی به مناطق خارج از محدوده شهری غیرمجاز و غیرقانونی است و همین امر باعث شده که مشکلات عدیده ای با مالکین این اراضی به وجود آید.

رییس شورای شهر اراک تصریح کرد: این مشکلات از دهه 70 برای اراضی ولی آباد و صالح آباد وجود داشته است و فصل الخطاب رفع این مشکلات ورود دستگاه قضا و دادستانی به این پرونده و صدور حکم نهایی است ولی تاکنون نه دستگاه قضا، دادستانی، اداره کل راه و شهرسازی و دفتر فنی استانداری مرکزی در این حوزه ورود نداشته اند و همین امر باعث افزایش نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد تعیین تکلیف اراضی «ولی آباد» و «صالح آباد» اراک پس از 3 دهه

تشکیل ستاد تعیین تکلیف اراضی «ولی آباد» و «صالح آباد» اراک پس از 3 دهه