مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-30اجتماعي

برنامه «امتحانات نهایی» دوازدهمی ها در دیماه 1400


مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، برنامه امتحانات نهایی دی ماه 1400 را منتشر کرد که بر اساس آن امتحانات در بازه زمانی دوم تا 27 دی ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در نوبت امتحانی دی ماه سال تحصیلی 1401-1400، از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

بر این اساس، امتحانات نهایی پایه دوازدهم از روز پنج شنبه، دوم دی ماه آغاز و تا 27 دی ماه ادامه دارد.

در این شیوه نامه آمده است که امتحانات حضوری در تمام مناطق با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا (متعاقباً ارسال می شود)، رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و نظارت مراقبین بهداشت برگزار خواهد شد.

ستاد امتحانات استان / شهرستان نواحی و مناطق، بر اساس شیوه نامه و وظایف عوامل برگزاری امتحانات نهایی، تشکیل و حداکثر تا تاریخ 18 اذرماه 1400 نسبت به تعیین حوزه های اجرا، تصحیح و عوامل اجرایی اقدام و مراتب در سامانه فاینال درج شوند.

همچنین سؤالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم بنابر اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی (نامه شماره 145198 مورخ 25 آبان 1400) مطابق برنامه درسی و بارم بندی وضعیت قرمز در شرایط همه گیری بیماری کرونا و بر اساس بارم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه «امتحانات نهایی» دوازدهمی ها در دیماه 1400

برنامه «امتحانات نهایی» دوازدهمی ها در دیماه 1400