مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-30ورزشي

نخستین پیروزی سرخپوشان قم در لیگ آزادگان


تیم فوتبال سرخپوشان قم به نخستین پیروزی و سه امتیاز خود در فصل 1401 – 1400 مسابقات فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم سرخپوشان که قهرمان فصل قبل بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم است در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی فصل 1401 – 1400 لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان برابر تیم گرین کشاورز نهاوند با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.

سرخپوشان قم در این دیدار با گل های کیوان قاسمیان و ابوالفضل همتی از سد میزبان خود عبور کرد تا به نخستین پیروزی خود در فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان دست یابد، برد ارزشمندی که البته این تیم باید قدردان سنگربان خود محمدرضا وفایی نیز باشد که یک پنالتی از میزبان مهار کرد تا نماینده قم از این بازی با دست پر و سه امتیاز خارج شوند.

نماینده فوتبال قم در هفته نخست بازی ها در زمین خوبی در جدول رده بندی داشته باشد و امیدوارتر از قبل در ادامه بازی های این فصل برابر حریفان خود به میدان برود.

در جدول رده بندی گروه دوم فصل جاری لیگ آزادگان تا پایان هفته دوم تیم سرخپوشان قم با چهار امتیاز صدرنشین است، ضمن اینکه تیم های چهار امتیازی ستارگان سیمرغ البرز و آلومینیوم پارس ساوه در تعقیب این تیم هستند، همچنین ستارگان سرخ تهران، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیروزی سرخپوشان قم در لیگ آزادگان

نخستین پیروزی سرخپوشان قم در لیگ آزادگان