مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-30اجتماعي

مجروحیت 300هزار نفر در جاده های کشور/ استان سمنان رکوردار بیشترین واژگونی است


جانشین رییس پلیس راهور از مجروحیت سالانه سه هزار نفر در جاده های کشور خبر داد و گفت: استان سمنان رکورددار بیشترین آمار واژگونی خودرو است.

- ، سردار سید تیمور حسینی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه جلسه راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه سالانه بالغ بر 300 هزار نفر در تصادفات رانندگی کل کشور مجروح می شوند، ابراز داشت: این امار بسیار بالایی به شمار می رود که می بایست برنامه ریزی برای کاهش تصادفات در دستور کار قرار گیرد.

وی بابیان اینکه در این بین سمنان رکورددار واژگونی خودرو در کشور است، افزود: واژگونی خودرو 56 درصد آمار تصادفات استان را به خود اختصاص داده است که به نسبت نرم کشوری عدد بالایی محسوب می شود.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا بابیان اینکه ریشه یابی علت بروز این تصادفات از سوی رییس جمهور در دستور کار قرارگرفته است، ابراز داشت: سمنان نه تنها در واژگونی خودرو بلکه در تصادفاتی نظیر سرعت متوسط و غیرمجاز نیز در کشور رکورددار شده است.

حسینی بابیان اینکه خستگی و خواب آلودگی رانندگان علت عمده بروز این تصادفات است، تصریح کرد: در طول این مسیر کویری باید شرایط استراحت رانندگان فراهم و ضمن آن آموزش های لازم نیز از طریق رسانه های پر مخاطب نظیر صداوسیما ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروحیت 300هزار نفر در جاده های کشور/ استان سمنان رکوردار بیشترین واژگونی است

مجروحیت 300هزار نفر در جاده های کشور/ استان سمنان رکوردار بیشترین واژگونی است