مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:152021-11-30اجتماعي

افزایش ماندگاری مسافر در سمنان؛ راهکار مؤثر کاهش تصادفات


یکی از راهکارهای مؤثر در کاهش تصادفات در راه های این استان، افزایش مدت ماندگاری مسافر از طریق معرفی پتانسیل های گردشگری و ارتقای خدمات بین راهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای راهبری وضع تصادفات استان سمنان که با حضور سردار حسینی، جانشین رییس پلیس راهور ناجا برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان در مسیر زائران امام هشتم (ع) قرار دارد که نیاز است اقدامات در حوزه راه ها با حساسیت بیشتری پیگیری شود.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت و سلامت مسافر و شهروندان امری ضروری و مهم است، ادامه داد: رفع نقاط حادثه خیز، عملیاتی شدن پروژه حرم تا حرم و تقویت نصب علائم هشداردهنده، در کنار افزایش مدت ماندگاری مسافر مؤثرتر خواهد بود.

استاندار سمنان عنوان کرد: کارگروه ویژه مدت ماندگاری مسافر با هدف معرفی پتانسیل های گردشگری به مسافران، تشکیل خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: بحث پایش تصویری امری حائز اهمیت است که باید در حوزه درون شهری موردتوجه ویژه شهرداری ها قرار گرفته و در برون شهری نیز تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه شناسایی نقاط حادثه خیز طی یک برنامه جامع زمان بندی شده از دیگر مباحث مهمی است که باید احصا و برطرف شود، تصریح کرد: ضرورت دارد تا تابلوها و علائم جاده ای در حوزه استان سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ماندگاری مسافر در سمنان؛ راهکار مؤثر کاهش تصادفات

افزایش ماندگاری مسافر در سمنان؛ راهکار مؤثر کاهش تصادفات