مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:052021-11-30سياسي

درخواست رؤسای دانشگاه ها برای کمک بودجه ای ویژه بازگشایی حضوری


رؤسای دانشگاه ها در سی و چهارمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور به میزبانی دانشگاه تهران، خواستار کمک بودجه ای ویژه بازگشایی حضوری دانشگاه ها شدند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، سی و چهارمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور به منظور بحث و بررسی در خصوص وضعیت بودجه دانشگاه ها در لایحه بودجه سال 1401، تأمین منابع مالی همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ها و مسائل جاری دانشگاه ها در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد.

سید محمد مقیمی، در سی و چهارمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور، گفت: درخواست فوری که از سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان حضوری باشند که این بازگشایی حضوری پس از گذشت دو سال از آموزش مجازی، می طلبد که بودجه دانشگاه ها در لایحه بودجه 1401 به صورت پررنگ تر دیده شود.

با وجود اینکه در مسیر بازگشایی حضوری دانشگاه ها به صورت تدریجی قرار داریم اما هنوز اعتبارات لازم برای تأمین و تجهیز به دانشگاه ها تخصیص پیدا نکرده است.

* درخواست های رؤسای دانشگاه ها برای کمک بودجه ای ویژه بازگشایی حضوری محمد موذنی، سرپرست دانشگاه شیراز در ادامه این نشست، با بیان اینکه بار مالی تهیه غذای دانشجویی نسبت به قبل از پاندمی کرونا تا چند برابر افزایش یافته است، گفت: با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رؤسای دانشگاه ها برای کمک بودجه ای ویژه بازگشایی حضوری

درخواست رؤسای دانشگاه ها برای کمک بودجه ای ویژه بازگشایی حضوری