مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-30اقتصادي

شکرچی زاده: فرونشست در ایران به 16 درصد رسیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شکرچی زاده در خصوص موضوع فرونشست زمین و راهکار های دولت و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره مقابله با این پدیده، - رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه بخش عمده ای از مناطق و فلات های کشور دچار فرونشست شده اند، گفت: در ایران میانگین سالانه فرونشست بین 20 تا 30 سانتیمتر است که در برخی از مناطق این میزان به 38 سانتیمتر نیز می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد شکرچی زاده در خصوص موضوع فرونشست زمین و راهکار های دولت و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درباره مقابله با این پدیده، گفت: با همکاری معاونت شهرسازی و معماری از مدت ها قبل مطالعه در خصوص موضوع فرونشست در تهران و سایر استان های کشور در حال پیگیری است.

وی گفت: سازمان نقشه برداری و همچنین مرکز تحقیقات گزارشی مفصل از فرونشست و آثار زیانبار آن و راهکار های مقابله با آن ارایه کرده است.

شکرچی زاده تصریح کرد: درخواست کرده ایم، تکالیف وزارتخانه ها از جمله وزارت نیرو و جهادکشاورزی در خصوص راهکار های مقابله با فرونشست تعیین شود تا هم در برداشت آب های زیرزمینی و هم در اصلاح الگو های کشت، اصلاحات و اقداماتی انجام بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکرچی زاده: فرونشست در ایران به 16 درصد رسیده است

شکرچی زاده: فرونشست در ایران به 16 درصد رسیده است