مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-30سياسي

داستان عدم حضور در جلسات به شورای استان کرمانشاه هم رسید


پس از داستان عدم حضور برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه در جلسات شورا و از حد نصاب انداختن جلسات، این بار نوبت به اعضای شورای استان رسید تا با عدم حضورشان این جلسه را هم از رسمیت بیاندازند.

- داستان عدم حضور در جلسات به "شورای استان کرمانشاه" هم رسید ایسنا/کرمانشاه پس از داستان عدم حضور برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه در جلسات شورا و از حد نصاب انداختن جلسات، این بار نوبت به اعضای شورای استان رسید تا با عدم حضورشان این جلسه را هم از رسمیت بیاندازند.

نشست شورای اسلامی استان کرمانشاه به منظور انجام مراسم تحلیف و تعیین نمایندگان این شورا در شورای عالی استانها و هیات اختلاف استان که قرار بود امروز(9 آذر) برگزار شود، به دلیل غیبت برخی اعضا و به حد نصاب نرسیدن اعضا تشکیل نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سلیم ساسانی مدیرکل دفتر امور شهری و شورای های استان در جمع اعضای حاضر و خبرنگاران در خصوص چرایی تشکیل نشدن این نشست، اظهار کرد: شواری استان یک شورای فرادستی است که نمایندگانی از شوراهای بخش، شهر و شهرستان در آن عضو هستند و در نهایت یک نفر از بین آنها نیز به عنوان نماینده شورای استان به شورای عالی استان ها معرفی می شود.

وی با انتقاد از عدم حضور چند تن از اعضای شورای استان در این نشست و عدم امکان برگزاری این جلسه،، گفت: متاسفانه باوجود ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان عدم حضور در جلسات به شورای استان کرمانشاه هم رسید

داستان عدم حضور در جلسات به شورای استان کرمانشاه هم رسید