مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-30سياسي

هشدار قاطع سردار حاجی زاده به دشمنان


فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروزه امنیت و قدرت موشکی و دفاعی ایران پایدار و مثال زدنی است، گفت: کوچک ترین تحرک دشمن با پاسخی سخت مواجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، میزان نوشت: سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده با حضور در شهر بیجار و منزل شهیدان خدمت این شهرستان با خانواده های آنان دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدارها با تبریک و تسلیت شهادت فرزندان هوافضای استان کردستان، افزود: این عزیزان در راه خدمت به آرزوی دیرینه خود و به فیض شهادت نائل آمدند و امیدواریم ما هم بتوانیم ادامه دهنده راه پرافتخار آنان باشیم.

هشدار قاطع سردار حاجی زاده به دشمنان/ کوچک ترین تحرک دشمن با پاسخی سخت مواجه می شود فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و باعث پیروزی کشورمان شدند و امروز نیز ما می توانیم در مقابل جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمن با ایستادگی و مجاهدت پیروز این میدان سخت شویم.

هشدار قاطع سردار حاجی زاده به دشمنان/ کوچک ترین تحرک دشمن با پاسخی سخت مواجه می شود وی با بیان اینکه امنیت و آرامش با ثبات کنونی در کشور به برکت خون پاک شهداست، گفت: امروزه امنیت و قدرت موشکی و دفاعی ایران پایدار و مثال زدنی است و این واقعیت را دشمنان مدام به زبان می آورند؛ لذا می طلبد که برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قاطع سردار حاجی زاده به دشمنان

هشدار قاطع سردار حاجی زاده به دشمنان