مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-30اقتصادي

مجوز احداث 7 طرح گردشگری در خراسان شمالی صادر شد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تاکنون مجوز احداث هفت طرح گردشگری در استان صادر شده است.

- علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در راستای تقویت زیرساخت های گردشگری و توسعه این صنعت در استان، هفت طرح گردشگری شامل عنوان مجوز تأسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی شهرستان مانه و سملقان، تأسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی شهرستان گرمه، چهار اقامتگاه بوم گردی در شهرستان های بجنورد، شیروان و مانه وسملقان و یک مرکز تفریحی و سرگرمی شهرستان بجنورد مجوز ایجاد دریافت کردند.

وی با بیان اینکه به زودی عملیات احداث این تأسیسات با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز می شود، افزود: میزان سرمایه گذاری برای احداث این تأسیسات بالغ بر 76،239 میلیون ریال پیش ‎بینی شده و با بهره برداری از این پروژه ها برای بیش از 50 نفر در حوزه گردشگری اشتغال زایی ایجاد می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به ظرفیت های غنی استان در حوزه گردشگری و نقش مهم این صنعت به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان یادآور شد: در این بازه زمانی 21 موافق اصولی برای طرح های گردشگری در خراسان شمالی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز احداث 7 طرح گردشگری در خراسان شمالی صادر شد

مجوز احداث 7 طرح گردشگری در خراسان شمالی صادر شد