مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:402021-11-30اقتصادي

فرآیند ورود موتورسیکلت های برقی به خیابان ها با تامین استانداردها شتاب می گیرد


مرکزی برای تامین زیر ساخت کامل آزمون تست های خاص ایمنی موتور سیکلت برقی برای تامین استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران (R136)، در کشور ایجاد شده است تا فرآیند تولید این محصول با سرعت بیشتری پیش رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه شکوه پارس آزمون تنها دارنده این زیرساخت در کشور میزبان سیدشهریار زینی مدیر طرح های کلان فناوری ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیران سازمان ملی استاندارد بود.

این شرکت از سال 1388 با موضوع انجام آزمایش های مربوط به استانداردهای اجباری و غیر اجباری موتورسیکلت و خودرو و قطعات جانبی آن ها و کلیه قطعات صنعتی و واردات ماشین آلات و تجهیزات مربوط به آزمایش های موتورسیکلت، خودرو و قطعات جانبی آن در کشور شروع به فعالیت کرد.

در این مجموعه آخرین دستگاه های پیشرفته برای آزمایش قطعات و محصولات وجود دارد و توانایی انجام کلیه آزمون های مرتبط با موتورسیکلت، خودرو و قطعات صنعتی در این شرکت وجود دارد.

با توجه به نیاز روز افزون کشور به ارتقای کیفیت و حرکت به سمت استانداردسازی محصولات تولیدی داخل و محصولات وارداتی، این شرکت قطعات و محصولات مختلف را که در دامنه انجام فعالیت خود دارد مطابق با 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند ورود موتورسیکلت های برقی به خیابان ها با تامین استانداردها شتاب می گیرد

فرآیند ورود موتورسیکلت های برقی به خیابان ها با تامین استانداردها شتاب می گیرد