مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-30اجتماعي

واکسیناسیون 97 درصدی فرهنگیان لاهیجان در دو نوبت


رییس اداره آموزش و پرورش لاهیجان گفت: در حوزه واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان جایگاه خوبی داریم و 100 درصد دانش آموزان 12 تا 18 سال و معلمان واکسن دریافت کرده اند؛ - همچنین 97 درصد همکاران فرهنگی نیز هر دو دوز واکسن خود را زدند.

عبدالحسین کریمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان لاهیجان در سال تحصیلی جدید بیش از 21 هزار و 600 دانش آموز دارد، اظهار کرد: براساس بخش نامه صادره از وزارت آموزش پرورش درباره بازگشایی مدارس، شاهد حضور بیش از 50 درصد دانش آموزان لاهیجانی در مدارس هستیم.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس روستایی زیر 15 نفر از سوم مهر، افزود: از 15 آبان نیز شاهد بازگشایی مدارس متوسطه دوم با رعایت پروتکل های بهداشتی بودم.

رییس اداره آموزش و پرورش لاهیجان از حضوری شدن آموزش در مدارس ابتدایی و متوسطه اول طبق دستورالعمل های ابلاغی همزمان با اول آذر سخن گفت و عنوان کرد: خوشبختانه شاهد استقبال اولیا و دانش آموزان از حضوری بودن فعالیت های آموزشی هستیم و هم اکنون مدارس ما باز هستند.

کریمی، با اشاره به رتبه نخست استانی شهرستان لاهیجان در امر واکسیناسیون جمعیت هدف، اضافه کرد: در حوزه واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان نیز جایگاه خوبی داریم و 100 درصد دانش آموزان 12 تا 18 سال و معلمان واکسن دریافت کرده اند؛ همچنین 97 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 97 درصدی فرهنگیان لاهیجان در دو نوبت

واکسیناسیون 97 درصدی فرهنگیان لاهیجان در دو نوبت