مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-30سياسي

ورود دستگاه قضایی برای حل مشکل واحدهای صنعتی در زنجان مطلوب است


فرمانده سپاه استان زنجان به ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی طی چند سال گذشته اشاره کرد و گفت:با ورود دستگاه قضایی مشکلات قابل توجهی از واحدهای صنعتی در استان حل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشعار سال را بر پایه اقتصاد نامگذاری می کنند، تاکید کرد: اقداماتی در این راستا انجام شده ولی کوتاهی ها مانع عملیاتی شدن مطالبات در این حوزه شده است.

وی بر لزوم ورود اساتید دانشگاه ها برای بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات واحدهای صنعتی تاکید کرد و افزود: باید در کنار هم نسبت به تسهیل امور اقدام کنیم چرا که تعطیلی واحد صنعتی در واقع به از بین رفتن سرمایه و بیکاری افراد منجر می شود.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه تشکیل بسیج حقوقدانان که متشکل از افراد متخصص هستند یکی از راهکارهای پیشگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی است، ابراز داشت: با دعوت از بسیج صنعتگران برای پایش و گزارش مشکلات موجود در این حوزه باید کارهای خوبی انجام شود.

کرمی به اعتماد ایجاد شده بین فعالان حوزه اقتصاد و بسیج اشاره کرد و یاد آور شد: اگر تک صدا باشیم صدامان به جایی نمی رسد ولی کار گروهی باعث حل مشکلات می شود.

وی به ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی طی چند سال گذشته اشاره کرد و افزود: با ورود دستگاه قضایی مشکلات قابل توجهی از واحدهای صنعتی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی برای حل مشکل واحدهای صنعتی در زنجان مطلوب است

ورود دستگاه قضایی برای حل مشکل واحدهای صنعتی در زنجان مطلوب است