مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-30سياسي

حمایت از سرمایه گذاری باید ظهور عملی داشته باشد


استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه تشریفات اداری را به نفع سرمایه گذار خواهیم شکست، گفت: حمایت از سرمایه گذاری باید ظهور عملی داشته باشد.

- فرزاد مخلص الائمه سه شنبه نهم آذرماه در جریان بازدید از شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان(آیلند) شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه سرزمین ایرانیان یک ابرپروژه سرمایه گذاری در کشور است، اظهار کرد: سیاست های کلی تشویق سرمایه گذاری در سال 1389 توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است و متاسفانه بطور جامع و کامل رعایت و پیاده سازی نشده است.

وی، تقویت، حمایت و توانمندسازی بخش خصوصی و بخش تعاون را کلیدواژه های مهم سیاست های تشویق سرمایه گذاری دانست و افزود: نباید از واژه اجرا برای سیاست گذاری استفاده کرد بلکه باید از واژه های رعایت و پیاده سازی سیاست بهره برد تا تقویت، حمایت و توانمندسازی به طور عملی و واقعی شکل بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه سرزمین ایرانیان شهرستان زرندیه در منتهی الیه استان مرکزی و در مجاورت استان تهران و برخی استان های دیگر قرار گرفته و همه این مناطق از مواهب این سرمایه گذاری بهره مند می شوند، بیان کرد: اقتصاد کشور را یک اقتصاد یکپارچه و درهم تنیده و پیوسته می دانیم و معتقد نیستیم که اقتصاد استان مرکزی مستقل از اقتصاد کشور است و قرار نیست منافع یک کار اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاری باید ظهور عملی داشته باشد

حمایت از سرمایه گذاری باید ظهور عملی داشته باشد