مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-30سياسي

رفع مشکلات سرزمین ایرانیان زرندیه در اولویت قرار گرفت


رفع مشکلات طرح فراملی سرزمین ایرانیان در جریان بازدید همزمان استاندار استان مرکزی و رییس کل دادگستری استان در راستای ارتقای اقتصادی و اجتماعی استان در اولویت قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزاد مخلص الائمه استاندار و حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی از طرح فراملی سرزمین ایرانیان با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی زیرساخت و در کل احداث 14 میلیون مترمربع در امور زیربنایی بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید نشستی با حضور رییس دادگستری و استاندار استان مرکزی، مهندس سید جواد موسوی رییس هیئت مؤسس، دکتر ابوالفضل گلزاری رییس هیئت مدیره، مهندس علیرضا جوادی مدیرعامل و سایر مدیران و معاونان سرزمین ایرانیان برگزار و موانع و مشکلات این طرح فراملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست موضوعات رفع موانع موجود بر سر راه جذب مشارکت و سرمایه گذاری در سرزمین ایرانیان ، همچنین تداخل وظایف حاکمیتی وزارت راه و شهرسازی و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان دستگاه ناظر بر اجرای طرح فراملی سرزمین ایرانیان مطرح و مقرر شد که کمیته ای مشترک با حضور نمایندگان دستگاه های قضایی و اجرایی استان مرکزی به منظور رفع موانع مطرح شده در اسرع وقت تشکیل شود و این طرح فراملی در دولت سیزدهم بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات سرزمین ایرانیان زرندیه در اولویت قرار گرفت

رفع مشکلات سرزمین ایرانیان زرندیه در اولویت قرار گرفت