مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-30اقتصادي

اهدای 214 تبلت به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی با همکاری بانک سپه


214 تبلت دانش آموزی با همکاری بانک سپه و کمیته امداد خراسان جنوبی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

- ، مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم اهدای این تبلت ها اظهار کرد: با توجه به اهمیت حمایت از فرزندان خانواده های کم بضاعت به خصوص در حوزه بهره مندی از امکانات آموزشی برای تحصیل علم و دانش بانک سپه در سال جاری تصمیم به تهیه تبلت های دانش آموزی گرفت.

حسین محمد پور از اختصاص 250 میلیون اعتبار بر این منظور خبر داد و گفت: با همکاری و مشارکت کمیته امداد خراسان جنوبی 214 تبلت برای دانش آموزان محروم استان خریداری و توزیع شد که امیدواریم این اقدام کوچک در شکوفایی استعدادهای بالقوه فرزندان آینده ساز استان که دسترسی به امکانات آموزشی ندارند، مؤثر واقع شود.

وی ادامه داد: تاکنون بانک سپه بر اساس مسئولیت اجتماعی خود تعداد پنج باب مدرسه در مناطق محروم شهرستان نهبندان و درمیان نیز احداث کرده است.

مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی بیان کرد: مدیریت شعب بانک سپه استان در احداث سه پروژه آب رسانی و ساخت سه خانه بهداشت در برخی مناطق محروم استان نیز مشارکت داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان داشت: ضعیف ترین قشر از نظر اقتصادی و اجتماعی مددجویان کمیته امداد هستند که برای دریافت تسهیلات آنان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 214 تبلت به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی با همکاری بانک سپه

اهدای 214 تبلت به دانش آموزان محروم خراسان جنوبی با همکاری بانک سپه