مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-30اقتصادي

بازدید میدانی استاندار قم از شهرک صنعتی شکوهیه


استاندار قم در سی و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: بخشی از الزامات تعامل مدیرانی که در حوزه صنعت فعالیت می کنند مانند تامین اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در سی و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری که پیش از ظهر امروز در دفتر هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد، با توصیه به سعه صدر مدیران در تعامل با صنعتگران، گفت: بخشی از الزامات تعامل مدیرانی که در حوزه صنعت فعالیت می کنند و با صاحبان صنایع همراه هستند مانند تامین اجتماعی، مالیات و بانک ها در حوزه رفتاری است.

اگر در جلسه ای رفتید باید به صاحبان صنایع حق بدهید و به دل نگیرید و نباید تعصب سازمانی برای دفاع از سازمان خودتان داشته باشید.

وی افزود: این ضرورت رفتاری به معنی کوتاهی دستگاه ها نیست زیرا صنعتگر هم مشکلات زیادی مثل بدهی و مشکلات کارگری و فروش محصول و .

دارد.

اگر ما در حوزه رفتاری بیشتر توجه داشته باشیم یعنی هم مدیران هم کارشناسان و کارمندان پاسخ درستی بدهیم در خیلی از موارد خواسته مراجعه کننده تامین نمی شود ولی با برخورد مناسب راضی از آنجا خارج می شود.

شاهچراغی در ادامه افزود: امیدواریم با افزایش اختیارات استانی که دولت به دنبال آن است و در برنامه 1401 اتفاق می افتد، دست ما برای کمک به صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی استاندار قم از شهرک صنعتی شکوهیه

بازدید میدانی استاندار قم از شهرک صنعتی شکوهیه