مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-30سياسي

لزوم استقرار مراکز قرنطینه در مرزهای شلمچه و چذابه


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به اهمیت کنترل مرزهای خوزستان برای جلوگیری از ورود سویه جدید به کشور، - بر لزوم استقرار مراکز قرنطینه در دو مرز شلمچه و چذابه تاکید کرد.

ولی الله حیاتی در پایان نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (9 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط کرونا در کشور به گونه ای است که نباید دچار عادی انگاری شویم؛ شرایط با ثبات اما شکننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به بروز سوش جدید کرونا در جهان، در صورت غفلت قطعا گرفتار خواهیم شد بنابراین باید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی تشدید شود و در این زمینه محکم پای کار باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر ادامه روند واکسیناسیون در خوزستان، گفت: آموزش و پرورش خوزستان الگوی موفقی در بازگشایی مدارس بوده است بنابراین دستگاه های آموزشی می توانند از این الگو استفاده کنند.

رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و الزامات بهداشت محیط آموزشی در مدارس خوب بود.

دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده است و دیگر دانشگاه های استان خوزستان نیز باید این گونه دستورالعمل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقرار مراکز قرنطینه در مرزهای شلمچه و چذابه

لزوم استقرار مراکز قرنطینه در مرزهای شلمچه و چذابه