مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:002021-11-30سياسي

ایجاد رشته های جدید باید با هماهنگی سازمان امور استخدامی باشد


ایجاد رشته های جدید باید با هماهنگی سازمان امور استخدامی کشور باشد تا دانش آموختگان پدافند غیرعامل امکان جذب و بکارگیری در دستگاه های اجرایی را داشته باشند.

- ، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور به همراه معاون آموزش و پژوهش این سازمان در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فناوری و نوآوری این وزارتخانه، گسترش رشته های مرتبط با پدافند غیرعامل در دانشگاه ها را مطرح کرده و وزیر علوم برای بررسی این موضوع اعلام آمادگی کرد.

در این نشست سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در حفظ و صیانت از کشور در مقابل انواع تهدیدات فناوری پایه دشمنان گفت: ادبیات و گفتمان پدافند غیرعامل به خوبی در کشور جا افتاده و توسعه پایه های علمی و دانشی آن هدف امروز سازمان پدافند غیرعامل است.

وی با اشاره به اجرای برخی رشته های مرتبط با پدافند غیرعامل در دانشگاه های نیروهای مسلح کشور افزود: به دنبال توسعه رشته های مرتبط با پدافند غیرعامل در دانشگاه های دولتی هستیم تا هم دانش آکادمیک این حوزه غنی تر و هم نیروی انسانی تحصیل کرده در این حوزه تربیت شود.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، حوزه های پدافند سایبری، اقتصادی، نظامی، پرتوی، زیستی و شیمیایی، مردم محور و کالبدی را از دیگر حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته های جدید باید با هماهنگی سازمان امور استخدامی باشد

ایجاد رشته های جدید باید با هماهنگی سازمان امور استخدامی باشد