مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-30اجتماعي

کولاک برف در راه غرب و شمال اصفهان/ آخر هفته بارانی است


کارشناس مرکز هواشناسی استان اصفهان آخر هفته ای بارانی در بسیاری از شهرهای استان و کولاک برف در نواحی مستعد و کوهستانی غرب و شمال اصفهان پیش بینی کرد.

- با بیان اینکه شدت بارش برف و باران در مناطق غرب و شمال خواهد بود، اظهار داشت: با نفوذ موج ناپایدار بارش زا از شامگاه روز چهارشنبه از غرب و شمال استان، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید را در این مناطق انتظار داریم و از روز پنجشنبه بارش باران و برف در این مناطق آغاز می شود و بتدریج سایر نقاط استان را تا روز جمعه فرا می گیرد.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید و کولاک برف در مناطق مستعد غرب و شمال استان در روز جمعه پیش بینی می شود، افزود: در شهر اصفهان نیز بارش باران خواهیم داشت اما با توجه به الگوهای هواشناسی بارندگی چندانی در این منطقه انتظار نداریم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استمرار سکون جوی در این کلانشهر و مناطق مرکزی استان تا صبح روز پنجشنبه، اضافه کرد: شرایط انباشت آلاینده های جوی و تشدید آلودگی هوا در این مناطق فراهم است اما با نفوذ سامانه ناپایدار بارش زا از اواسط روز پنجشنبه کیفیت هوا بهبود خواهد یافت.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ابراز داشت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 21 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک برف در راه غرب و شمال اصفهان/ آخر هفته بارانی است

کولاک برف در راه غرب و شمال اصفهان/ آخر هفته بارانی است