مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:502021-11-30اجتماعي

رفع نقاط حادثه خیز سمنان نیازمند اعتبارات ملی است


رفع نقاط حادثه خیز در درون و برون شهرها از مباحث حائز اهمیت استان است که نیازمند توجه ویژه در خصوص مباحث اعتباری در سطح ملی است.

- ، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در نشست راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز در درون و برون شهرها از مباحث حائز اهمیت استان است که نیازمند توجه ویژه در خصوص مباحث اعتباری در سطح ملی است، ابراز داشت: یکی از راهکارهای مؤثر در کاهش تصادفات در راه های استان، افزایش مدت ماندگاری مسافر از طریق معرفی پتانسیل های گردشگری و ارتقا خدمات بین راهی است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در مسیر زائران امام هشتم (ع) قرار دارد که نیاز است تا اقدامات در حوزه راه ها با حساسیت بیشتری پیگیری شود، افزود: حفظ امنیت و سلامت مسافر و شهروندان امری ضروری و مهم است لیکن باید گفت رفع نقاط حادثه خیز، عملیاتی شدن پروژه حرم تا حرم و تقویت نصب علائم هشدار دهنده، در کنار افزایش مدت ماندگاری مسافر مؤثر تر خواهد بود.

کارگروه ویژه مدت ماندگاری مسافر استاندار سمنان با بیان اینکه کارگروه ویژه مدت ماندگاری مسافر با هدف معرفی پتانسیل های گردشگری به مسافران، تشکیل خواهد شد، تاکید کرد: بحث پایش تصویری امری حائز اهمیت است که باید در حوزه درون شهری مورد توجه ویژه شهرداری ها قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نقاط حادثه خیز سمنان نیازمند اعتبارات ملی است

رفع نقاط حادثه خیز سمنان نیازمند اعتبارات ملی است