مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-30پزشكي

علائم ویروسی شدن گوشی و راهکارهای رفع آن


در دنیای دیجیتال امروز، ویروسی شدن گوشی های هوشمند همانقدر ترسناک است که بیمار شدن بدن انسان! ویروس ها می توانند سلامت گوشی های هوشمند را به خطر بیندازند و کیفیت کارایی شان را تحت الشعاع قرار دهند؛ - در دنیای دیجیتال امروز، ویروسی شدن گوشی های هوشمند همانقدر ترسناک است که بیمار شدن بدن انسان! ویروس ها می توانند سلامت گوشی های هوشمند را به خطر بیندازند و کیفیت کارایی شان را تحت الشعاع قرار دهند؛ مثلا اینکه باعث هنگ کردن گوشی شده، سرعتش کم شود، امنیتش به خطر بیفتد و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام مایکت، همانطور که ویروسی شدن بدن انسان علائمی دارد، ویروسی شدن گوشی هم نشانه هایی دارد که با ظهور آنها می توان مشکلی را که گوشی با آن مواجه شده است، تشخیص داد.

در ادامه این مطلب به بررسی این علائم می پردازیم.

تبلیغات مزاحم در شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی معمولاً تبلیغات زائد ندارند.

اگر در پروفایل کاربران شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تبلیغات مشاهده شود، می توان تشخیص داد که گوشی ویروسی شده است و باید برای رفع آن اقدام کرد.

گاهی هم خارج از شبکه های اجتماعی، تبلیغات از طریق مرورگر نشان داده می شوند یا به صورت پاپ آپ ظاهر می شوند و افراد را دعوت به کارهای عجیب و غریب می کنند، این تبلیغات هم نشان دهنده ویروسی شدن گوشی هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم ویروسی شدن گوشی و راهکارهای رفع آن

علائم ویروسی شدن گوشی و راهکارهای رفع آن