مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-30اجتماعي

سرقت، پل فولاد اهواز را به تعطیلی کشاند


این پل از نهم آذرماه مسدود خواهد بود و مسیرهای جایگزین جهت تردد خودروهای سنگین به زودی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان اعلام خواهد شد.

- سید سعید باب المراد، شهردار کارون در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تایید مسدود شدن پل فولاد اهواز، اظهار کرد: طی روزهای گذشته گزارش هایی مبنی بر سرقت برخی قطعات فلزی پل ششم یا فولاد اهواز به شهرداری اعلام شد که تیم مهندسی و کارشناسی جهت ارزیابی دقیق وضعیت پل ورود کردند.

وی افزود: سرقت برخی قطعات فلزی و باد بندهای پل سبب بروز خطرهایی برای عابرین شده است که در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی مسدود شدن پل تا رفع مشکل در شورای عالی ترافیک استان مطرح شد.

باب المراد در ارزیابی میزان خسارات به پل گفت: براساس برآورد شرکت مهندسی و مشاوره ای پل ششم اهواز، میزان خسارات حدود 4 میلیارد تومان بوده است که امیدواریم پس از تامین منابع مالی کار ترمیم پل آغاز شود.

شهردار شهرستان کارون ضمن تاکید بر اینکه بیشترین عملکرد این پل جهت تردد خودروهای سنگین صنایع فولاد استان و لوله سازی اهواز است عنوان کرد: ترمیم و ایمن سازی پل به این دو مجموعه محول شده است.

باب المراد در تشریح جزییات این مسدودی بیان کرد: با نظر شورای عالی ترافیک استان، این پل از نهم آذرماه مسدود خواهد بود و مسیرهای جایگزین جهت تردد خودروهای سنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت، پل فولاد اهواز را به تعطیلی کشاند

سرقت، پل فولاد اهواز را به تعطیلی کشاند