مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-30پزشكي

وبینار نقش آزمایش های ژنتیکی قبل از لانه گزینی در مدیریت و درمان ناباروری


وبینار نقش آزمایش های ژنتیکی قبل از لانه گزینی (PGT) در مدیریت و درمان ناباروری با حضور جمعی از متخصصان این حوزه و به همت پژوهشگاه ابن سینا (وابسته به جهاد دانشگاهی) برگزار می شود.

- وبینار نقش آزمایش های ژنتیکی قبل از لانه گزینی (PGT) در مدیریت و درمان ناباروری با حضور جمعی از متخصصان این حوزه و به همت پژوهشگاه ابن سینا (وابسته به جهاد دانشگاهی) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارزیابی ژنتیکی پیش از لانه گزینی (Preimplantation Genetic testing) یک روش پیشرفته ژنتیکی است که با استفاده از آن می توان وجود ناهنجاری های ژنتیکی را در جنین هایی که به روش آی وی اف (IVF) تشکیل می شوند، بررسی کرد.

در واقع استفاده از روش PGT کمک می کند که جنین های سالم و بدون ناهنجاری های کروموزومی برای انتقال جنین انتخاب شوند و از بروز عوارضی چون شکست لانه گزینی یا سقط جنین ناشی از اختلالات کروموزومی جنین و یا تولد نوزادان مبتلا به ناهنجاری های کروموزومی پیشگیری شود.

با توجه به اهمیت تولد فرزند سالم برای زوج هایی که از روش های کمک باروری برای بچه دار شدن استفاده می کنند و این موضوع، همواره به عنوان یک اصل در مرکز درمان ناباروری ابن سینا مطرح بوده است، پژوهشگاه ابن سینا (وابسته به جهاد دانشگاهی) در نظر دارد در تاریخ های 18، 19 و 25 آذرماه سمیناری را تحت عنوان نقش آزمایش های ژنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار نقش آزمایش های ژنتیکی قبل از لانه گزینی در مدیریت و درمان ناباروری

وبینار نقش آزمایش های ژنتیکی قبل از لانه گزینی در مدیریت و درمان ناباروری