مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-30سياسي

دادستان کل کشور: دادستان ها ساعت کاری ندارند/مشکلات کارخانجات ایلام باید حل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان ایلام که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن همایش دادگستری ایلام برگزار شد، گفت: نورانیت استان ایلام از زوایای مختلفی مورد توجه است به ویژه که دروازه ای برای ورود به عتبات عالیات است.

وی افزود: این ایام هم تکریم و تجلیل از سه هزار شهیدی است که کنگره آن در حال برگزاری است.

  دادستان کل کشور گفت: کشور نیارمند همکاری و مساعدت در جهت رفع مشکلات است و همه باید به صورت فعال تلاش کنیم؛ شرایط کشور شرایطی است که باید هر کدام در هر سنگری نشسته ایم فعالیت مورد توجه ای داشته باشیم.

  وی افزود: استان ایلام در طول 8 سال دفاع مقدس خوب این معنا را می داند که در برابر یورش دشمنان در عرصه های مختلف نیازمند تلاش مجدانه است.

  حجت الاسلام منتظری ادامه داد: همه مسؤولین باید جهادگرانه کار کنند؛ دادستان و مقامات مسئول هرگز نباید به ساعت کار بیاندیشند و باید در خدمت مردم باشند تا بتوانند مشکلات را رفع کنند.

  وی تصریح کرد: ما در دستگاه قضایی یکسری مسؤولیت های قانونی را عهده دار هستیم که در آن تعامل و هم افزایی از ضروریات است و ساعت کار نباید قائل باشیم و شبانه روز در خدمت مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: دادستان ها ساعت کاری ندارند/مشکلات کارخانجات ایلام باید حل شود

دادستان کل کشور: دادستان ها ساعت کاری ندارند/مشکلات کارخانجات ایلام باید حل شود