مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-30سياسي

دولت فعلی مسائل مردم را به برجام گره نزده است


نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: دولت فعلی مسائل مردم را به برجام گره نزده و این یک تدبیر بسیار خوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد دنیامالی نماینده مردم بندر انزلی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه شنبه 9 آذرماه) گفت: واقعیت این است که اقدامات ما و دولت در قبال مسائل معیشتی مردم قابل دفاع نیست.

البته بپذیریم و قبول کنیم که دولت در ابتدای کار خودش است و هنوز خودش را پیدا نکرده و ما باید به دولت فرصت لازم را بدهیم و کمک کنیم.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت با توجه به مشکلات جاری کشور باید به فکر بودجه 1401 باشد و همچنین برنامه هفتم توسعه.

وی افزود: ما قبلا هم به دولت گفته ایم که در کنار دولت هستیم و به دولت کمک خواهیم کرد و این را اثبات کرده ایم، باز هم تلاش خواهیم کرد که در کنترل تورم و بحث رونق اقتصادی و در ارتباط با مسائل معیشتی مردم به دولت کمک  کنیم.

دنیامالی خاطرنشان کرد: اقدامات و عملکرد دولت را باید مبتنی بر سرعت تصمیم گیری و برداشت موانع حوزه کیفیت و کمیت در کار تولید بدانیم.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه تعدادی از وزرای ما حرف های بسیار کلی می زنند و گزارش های که ما امروز دریافت کردیم به صورت کلی ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت فعلی مسائل مردم را به برجام گره نزده است

دولت فعلی مسائل مردم را به برجام گره نزده است