مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-30سياسي

کاهش پلمب اماکن متخلف بهداشتی در خوزستان / دست فروشان سامان دهی شوند


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به کاهش موارد پلمب اماکن متخلف بهداشتی، خواستار نظارت و بازرسی بیشتر در این خصوص شد.

- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان عنوان کرد کاهش پلمب اماکن متخلف بهداشتی در خوزستان / دست فروشان سامان دهی شوند ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به کاهش موارد پلمب اماکن متخلف بهداشتی، خواستار نظارت و بازرسی بیشتر در این خصوص شد.

ولی الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (9 آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان در سه ماه گذشته جزو استان های برتر در پلمب اماکن متخلف در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بود به گونه ای که 20 درصد پلمب ها در کشور را به خود اختصاص می داد اما اکنون روند این گونه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آیا کاهش موارد پلمب در استان خوزستان، به معنی این است که وضعیت خوب شده و دیگر به پلمب نیاز نیست؟ یا اینکه نظارت و بازرسی انجام نمی شود و یا موارد بازرسی کاهش یافته است؟ باید متوجه شویم که در این خصوص، گیر کار در کجا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش پلمب اماکن متخلف بهداشتی در خوزستان / دست فروشان سامان دهی شوند

کاهش پلمب اماکن متخلف بهداشتی در خوزستان / دست فروشان سامان دهی شوند