مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:452021-11-30سياسي

دادستان جدید ایلام معارفه شد


تعامل و هماهنگی خوبی بین دولت و قوه قضاییه در استان وجود دارد.

- حسن بهرام نیا در نشست تکریم و معارفه دادستان مرکز استان که با حضور دادستان کل کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: جای بسی افتخار است که آغاز به کار اینجانب در استان ایلام مصادف شده با اختتامیه برگزاری کنگره 3000 شهید والا مقام استان، دیاری که نگینی از مقاومت، ایثار و اخلاص در طول تاریخ علی الخصوص دوران دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: مردم ایلام در دوران دفاع ها مقدس نه تنها خود مدافعی برای حفط مرز، ارزش ها و کیان ایران اسلامی بودند، بلکه همواره در جبهه های دیگر هم مشارکت داشتند و میزبان خوبی برای سایر هموطنان نیز بودند، که امروز این میزبانی در پذیرایی از زوار آقا ابا عبدالله کاملا مشهود است که با پایان کرونا این مسیر متعالی دوباره شکوفا شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: کنگره 3000 شهید استان یادواره ای برای ایثار و جانفشانی کسانی است که عاشقانه با تمام وجود برای اعتلای ایران اسلامی همواره کوشیدند و درس مقاومت را از پستوی خانه ها با ایل و تبار در وجب به وجب این خاک مقدس برای جهانیان مخابره کردند.

بهرام نیا گفت: اکنون نتیجه آن ایثارگری ها و منش و گفتمان شهدا، موجب عطر دل انگیزی در سپهر سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان و ایران اسلامی گشته و ما را به عنوان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان جدید ایلام معارفه شد

دادستان جدید ایلام معارفه شد