مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-30سياسي

خلاءهای قانونی در حمایت از معلولان شناسایی و رفع شود


مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خلاءهای قانونی موجود در حمایت از مددجویان معلول،گفت: قوانین خوبی نظیر معافیت های مالیاتی، کاهش ساعات کاری و .

- .

برای همسر و فرزندان این قشر وجود دارد، اما این قوانین شامل حال خود معلولان نمی شود، بنابراین از مجلس شورای اسلامی انتطار می رود که این خلاءهای قانونی را شناسایی و رفع کند.

نرگس عسگری امروز 9 آذرماه در نشست با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی معلولان با اشاره به اینکه 31 هزار و 916 فرد دارای معلولیت در استان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، اظهار کرد: 41 درصد از این جمعیت افراد دارای معلولیت جسمی-حرکتی، 30 درصد دارای معلولیت ذهنی، 13.

8 درصد معلول بینایی، 12.

46 درصد دارای معلولیت شنوایی، 11.

26 درصد دارای معلولیت روان و 1.

6 درصد افراد دارای اختلالات گفتاری هستند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 81 درصد معلولان استان دارای پرونده کمیسیون پزشکی فعال هستند، ادامه داد: حمایت های بهزیستی باتوجه به نیازهای جامعه هدف حیطه های گوناگونی را شامل می شود که مهم ترین آن توانبخشی معلولان مبتنی بر زیست اجتماعی بوده و توانایی فعالیت و اشتغال در جامعه است، 18هزار و 290 معلول تحت پوشش بهزیستی استان تحت پوشش خدمات در محل زندگی هستند که با کمک اعتبارات دولتی و در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاءهای قانونی در حمایت از معلولان شناسایی و رفع شود

خلاءهای قانونی در حمایت از معلولان شناسایی و رفع شود