مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-30سياسي

دنیامالی: مجلس در مورد معیشت، کنترل تورم و رونق اقتصادی به دولت کمک می کند


نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در کنار دولت قرار دارد و این موضوع را نیز تاکنون ثابت کرده است و در بحث معیشت، کنترل تورم و رونق اقتصادی باز هم به دولت کمک خواهیم کرد.

- نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در کنار دولت قرار دارد و این موضوع را نیز تاکنون ثابت کرده است و در بحث معیشت، کنترل تورم و رونق اقتصادی باز هم به دولت کمک خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد دنیامالی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود عنوان کرد: فردا نشست مشترکی با دولت داریم و سوال اصلی مردم از ما نمایندگان این است که برای معیشت مردم چه کاری کرده ‎ایم.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که عملکرد ما و دولت در حوزه مسائل معیشتی مردم قابل دفاع نیست، تصریح کرد: البته باید بپذیریم که هنوز دولت در ابتدای راه خود قرار دارد و ما باید به دولت فرصت لازم را بدهیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت با توجه به مشکلات جاری کشور باید به فکر بودجه 1401 و تدوین برنامه هفتم کشور باشد.

دنیامالی با اشاره به اینکه قطعا مجلس در کنار دولت قرار دارد و این موضوع را نیز تا کنون ثابت کرده است، تاکید کرد: در بحث معیشت، کنترل تورم و رونق اقتصادی باز هم به دولت کمک خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیامالی: مجلس در مورد معیشت، کنترل تورم و رونق اقتصادی به دولت کمک می کند

دنیامالی: مجلس در مورد معیشت، کنترل تورم و رونق اقتصادی به دولت کمک می کند