مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-30سياسي

تخلف وزارت نیرو در زمینه تامین برق به قوه قضاییه ارسال شد


نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد آثار اقتصادی ناشی از عدم تحصیل احکام قانون برنامه ششم و اجرای احکام قانونی توسط وزارت نیرو را به قوه قضاییه ارسال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز (سه شنبه، 9 آذرماه) مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد آثار اقتصادی ناشی از عدم تحصیل احکام قانون برنامه ششم و اجرای احکام قانونی توسط وزارت نیرو، در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

نمایندگان با 155 رأی موافق، 11 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 205 نماینده حاضر در صحن براساس ماده 234 آیین نامه داخلی این گزارش برای رسیدگی بیشتر به قوه قضاییه ارسال کردند.

سید کاظم موسوی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با ارائه گزارش کمیسیون در این زمینه گفت: حوزه انرژی الکتریکی با ویژگی های عدم قابلیت ذخیره سازی در مقیاس وسیع نیاز به سرمایه گذاری اولیه بالا و ملاحضات امنیتی تامین برق، مدیریتی ویژه می طلبد که چنانچه برنامه ریزی درستی برای افزایش تولید، توزیع و مصرف برق صورت نگیرد با مشکل کمبود برق و بروز خاموشی مواجه خواهیم شد.

همچنین صنعت برق با سهم حدود یک درصدی تولید ناخالص داخلی نقشی مستقیم در رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی داشته و عقب ماندگی دراین حوزه می تواند به عاملی محدود کننده در برنامه ریزی اقتصادی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف وزارت نیرو در زمینه تامین برق به قوه قضاییه ارسال شد

تخلف وزارت نیرو در زمینه تامین برق به قوه قضاییه ارسال شد