مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-30سياسي

آخرین چالش های فیلم های توقیفی با بیانیه ها و اظهارنظرها


در پی اظهارات نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی مبنی بر مخالفت با نمایش 30 فیلم سینمایی دارای مجوز، اتحادیه تهیه کنندگان سینما ضمن درخواست برای اننتشار این فیلم ها اعلام کرد، - آیا این نماینده مجلس می داند لغو پروانه نمایش صادر شده قابل پیگرد قانونی است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود دو هفته از حکمی که محمدمهدی اسماعیلی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - برای بیژن نوباوه صادر و او را به عنوان عضو شورای پروانه نمایش منصوب کرده می گذرد و حالا این نماینده و عضو شورای پروانه نمایش برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خط و نشان کشیده که اگر 30 فیلم مسئله دار را نمایش بدهد، هم خودش را به مجلس فرامی خواند و هم در جلسه های شورا در سازمان سینمایی شرکت نمی کند.

بیژن نوباوه اخیرا در گفت وگویی با فارس بیان کرده است که بیش از 30 فیلم مسأله دار از کمیته شورای نمایش مجوز نمایش گرفته اند که در این فیلم ها ارزش های اخلاقی، انقلابی و ملی زیر سؤال رفته است.

با وجود مخالفت هایی صورت گرفته، این فیلم ها در کمیته شورای نمایش مجوز گرفته اند اما اگر این فیلم ها اکران شوند ما وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به مجلس فرا خواهیم خواند.

این اظهارات در حالی مطرح شده که حدود 10 فیلم از دولت های قبل در توقیف به سر می برند که بعد از سال ها مشکل آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین چالش های فیلم های توقیفی با بیانیه ها و اظهارنظرها

آخرین چالش های فیلم های توقیفی با بیانیه ها و اظهارنظرها