مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-30فناوري

نمایشگاه طراحی «جز از کل» برپا شد


«جز از کل» عنوان چهارمین نمایشگاه طراحی انفرادی کاویان هازلی است که از 5 تا 16 آذر در گالری والی برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، کاویان هازلی درباره نمایشگاه جز از کل گفت: طراحی یک اصل اساسی در هنرهاست، و برای من یکی از بی واسطه ترین راه ها برای بیان فکر و اندیشه ام است و به کمک طراحی به راحتی و سرعت می توانم آنچه را که در ذهن دارم بیان کنم.

و این بازآفرینی تصاویر حال، چه عینی باشند چه ذهنی برای من علاوه بر لذت بخش بودن راهی است برای یافتن فردیت هم در درون خود هم در آثارم.

وی ادامه داد: من زمان زیادی را روزانه صرف طراحی با مدیاهای مختلف می کنم و تمایزی میان نقاشی و طراحی قائل نیستم و شیوه کارم به این شکل است که به طور همزمان چندین ایده و شیوه را با هم پیش می برم و تا آنجا که بتوانم برای خود مرزی تعریف نمی کنم.

در خیلی از این آثار از داشتن پیش طرح پرهیز شده است و فضاها، نقش مایه ها و مضامین به صورت فی البداهه به وجود آمده اند که نشانگر دلهره ها و امیدها و تجربه های دیدن و نگاه کردن به فضای پیرامونم است.

هازلی بیان کرد: من در این نمایشگاه 18 طراحی را که منتخبی است از میان انبوه طراحی هایی که در طی سه سال گذشته انتخاب کرده ام این آثار که بر روی مقوا با راپید اجرا شده است را به همراه سه دفتر طراحی به نمایش گذاشته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه طراحی «جز از کل» برپا شد

نمایشگاه طراحی «جز از کل» برپا شد